
Allianz má na webu první tisícovku hodnocení
Přes tisíc hodnocení už získala Allianz pojišťovna při sbírání zpětné vazby o průběhu likvidace škod v rámci havarijního pojištění. Z pětihvězdičkové škály je nyní na průměru 4,6 hvězdiček, což ji katapultuje mezi pojišťovny s velmi dobrým klientským oceněním. Allianz navíc patří k několika málo pojišťovnám na trhu, které transparentně seznamují veřejnost s hodnocením zákaznické zkušenosti.

„Jakmile mají klienti pojistnou událost uzavřenou, udělí nám podle své spokojenosti nejenom počet hvězdiček, ale také mohou zanechat hodnocení prostřednictvím krátkého textu,“ vysvětluje ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Jan Andrijko. „Naším cílem je neustále zlepšovat naše služby na základě podnětů od našich zákazníků, a proto do budoucna plánujeme stejné hodnocení nasadit i na produktové stránky k autopojištění,“ dodává Andrijko.
Jak takové hodnocení vypadá v praxi? Klientská zkušenost bývá zpravidla velmi rozmanitá, známka 4,6 však dává tušit, že převládají především pozitivní reakce. Pro Allianz pojišťovnu klientské hodnocení na internetu zpracovává nezávislá společnost eKOMI.
Datum
vytvoření: 04/02/2020

Centrální banky nakupují zlato rekordním tempem
V minulém roce nakoupily centrální banky do svých rezerv více než tisíc tun zlat...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita
Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Silnější růst HDP v prvním čtvrtletí nepřináší dezinflační zlom
Silnější růst ekonomiky zůstává spojen s proinflačním tlakem jednotkových mzdový...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA
