Přejít k hlavnímu obsahu
Allianz má na webu první tisícovku hodnocení
Přes tisíc hodnocení už získala Allianz pojišťovna při sbírání zpětné vazby o průběhu likvidace škod v rámci havarijního pojištění. Z pětihvězdičkové škály je nyní na průměru 4,6 hvězdiček, což ji katapultuje mezi pojišťovny s velmi dobrým klientským oceněním. Allianz navíc patří k několika málo pojišťovnám na trhu, které transparentně seznamují veřejnost s hodnocením zákaznické zkušenosti.

„Jakmile mají klienti pojistnou událost uzavřenou, udělí nám podle své spokojenosti nejenom počet hvězdiček, ale také mohou zanechat hodnocení prostřednictvím krátkého textu,“ vysvětluje ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Jan Andrijko. „Naším cílem je neustále zlepšovat naše služby na základě podnětů od našich zákazníků, a proto do budoucna plánujeme stejné hodnocení nasadit i na produktové stránky k autopojištění,“ dodává Andrijko.

Jak takové hodnocení vypadá v praxi? Klientská zkušenost bývá zpravidla velmi rozmanitá, známka 4,6 však dává tušit, že převládají především pozitivní reakce. Pro Allianz pojišťovnu klientské hodnocení na internetu zpracovává nezávislá společnost eKOMI.

 

 

Datum vytvoření: 04/02/2020

linkedin

Komentáře komentáře
ECB: Úrokové sazby beze změny, laťka pro jejich snížení je vysoko Nová prognóza odborného aparátu ECB počítá s průměrnou inflací 2,1 % v tomto roc... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace bez překvapení Inflace pomalu klesá, avšak nepříznivé trendy přetrvávají. Tím hlavním je sousta... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Průmysl pozvolna jede dál o něco rychleji, zejména díky automotive Daří se opět primárně výrobcům v segmentu automotive (+4,5 %) a v navazujících o... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš