„Naši klienti už dnes žádají o hypotéku většinou online. Když si nyní budou chtít tento proces ještě více zjednodušit, celý průběh žádosti, od prvních výpočtů na kalkulačce až po předání žádosti hypotečnímu specialistovi, zvládnou už i v mobilní aplikaci. Snažíme se tak ukázat, že ani hypotéka není natolik složitá služba, aby nešla řešit tímto způsobem. A to jak v případě nové hypotéky, tak i hypotéky převáděné k nám z jiné banky,“ říká Radek Perman, vedoucí oddělení Hypoteční služby Air Bank.
Požádat o hypotéku online dosud Air Bank umožňovala prostřednictvím svého internetového bankovnictví. Žádosti podané právě tímto způsobem tvoří 65% podíl ze všech žádostí o hypotéku, které banka eviduje od loňského září do letošního října. Díky novým funkcionalitám mobilního bankovnictví tak nyní klientům Air Bank přibude další možnost, jak celý proces žádosti vyřešit jednoduše online.