„Dopady současné ekonomické situace a obecně rostoucí výdaje pociťují i ti, kteří si dosud zvládali vytvářet dostatečnou finanční rezervu pro všechny případy. Nečekaný výdaj typu opravy auta nebo výměny nefunkčního spotřebiče v současné době domácnosti zatíží výrazně více, než tomu bylo v minulosti. Pro naše klienty jsme proto připravili nové řešení v podobě rozložení platby, díky kterému si mohou větší výdaj, se kterým nepočítali, jednoduše rozložit na tři části. Mohou tak ulevit svému měsíčnímu rozpočtu a s nečekanými situacemi si finančně poradit mnohem lépe,“ říká Veronika Benešová, vedoucí oddělení Doplňkové finanční služby Air Bank.
Novou službu mohou klienti využít na platby provedené platební kartou i uhrazené bankovním převodem, a to ve výši od 3 až do 30 tisíc korun. Předností nové služby je, že si klienti mohou platbu rozložit až dva měsíce zpětně po jejím provedení. Za využití služby rozložení platby si Air Bank účtuje pouze jednorázový poplatek ve výši 50 korun. Na rozdíl od běžné půjčky tak klienti neplatí vůbec žádné úroky. Jakmile klient doplatí poslední část rozložené platby, může službu v případě potřeby využít znovu.
„Platbu si u nás mohou rozložit klienti, kteří nás využívají jako hlavní banku a posílají si k nám výplatu. Jestliže potřebují vyřešit neplánovaný zásah do svého rozpočtu, sami se rozhodnou, kdy a kterou platbu si rozloží. Všechno navíc vyřeší jednoduše online na několik ťuknutí v mobilní aplikaci My Air a nemusejí nám k tomu nic dalšího dokládat,“ vysvětluje Veronika Benešová z Air Bank.
Využití služby je velmi jednoduché. Stačí, aby si klient ve své mobilní aplikaci vybral z nabízených plateb tu, kterou chce rozložit do tří splátek. Výběr platby potvrdí, a jakmile jeho žádost projde schválením, peníze se mu v plné výši ihned připíšou zpět na jeho účet. Od následujícího měsíce poté klient tuto rozloženou platbu splácí ve třech měsíčních splátkách.