Přejít k hlavnímu obsahu
Mediální kampaně bank a jejich realizace
Mediální kampaně jsou nezanedbatelnou součástí marketingu každé finanční instituce. Na jejich správném provedení (načasování, zvolení vhodného mediatypu) záleží v mnoha případech budoucnost dalších prodejů a příliv nových klientů.
Datum vytvoření: 11/11/2015

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB snižuje sazby na 5,25 %, ale jejich trajektorii reviduje prudce vzhůru Posun trajektorie sazeb směrem vzhůru jsme sice předpokládali, a to hned z někol... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko