Na krizi jsou naše firmy připraveny
Tvrdí to Wolfgang Schopf, místopředseda představenstva a CFO v České spořitelně. Podle jeho slov bude v následujících letech klíčovým tématem zejména posilování vztahu s klientem, přičemž právě v tom by měly pomoct nové technologie. „Klíčovou otázkou je, jak moc nám nové řešení pomůže posílit náš vztah s klientem a zvýšit tak jeho spokojenost. To je totiž to klíčové pro další růst zisků,“ uvedl v rozhovoru.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 11/10/2019
komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá?
Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám
Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
Služby přebírají otěže ekonomiky
Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas