Přejít k hlavnímu obsahu
iTea snídaně v úterý 24. 5. v City Tower
Customer journey: Jak stavět portál, na který se budou zákazníci vracet?

Online technologie mění chování zákazníka, a proto se musí přizpůsobit i obsah a forma digitální prezentace produktů a služeb. Zákazníka je nutné oslovovat konsekventně ve všech digitálních kanálech a být mu nablízku ve všech situacích, kdy se rozhoduje. To je skutečné naplnění pojmu „customer journey“. 

Ukážeme Vám, jak si Vaši nabídku v on-line světě zákazník oblíbí a hlavně jak se k ní dokáže vrátit ve chvíli, kdy se rozhoduje. Digitální nabídka musí oslovit všechny, kdo s ní přijdou do kontaktu: proto představíme novou metodu distribuce digitálních informací o produktech a službách do obchodní sítě a zároveň způsob, jak tuto síť lépe řídit. Následně poradíme, jakým způsobem zlepšit a hlavně zrychlit výrobu microsites. 

Program odborné snídaně:

8:30 Registrace a snídaně

9:00–9:30 Customer journey a online svět (Pavel Katolický)

9:30–10:00 Portál jako prostředek pro řízení obchodní sítě (Vlado Alexovič)

10:00–10:15 Přestávka

10:15–10:45 Akcelerátory pro realizaci microsites (Oldřich Hollmotz)​

Komu je snídaně určena?  Vedoucím IT oddělení, manažerům marketingových oddělení a všem, kdo mají odpovědnost za digitální kanály, či obchodní distribuční sítě.
Kdy: 24. 5. 2016 od 8:30 do 11:00 hodin 
Kde: Konferenční centrum Tower, Hvězdova 1716/2b, Praha 4 - Pankrác

Více informací týkajících se konference a zároveň i registrace na jtopolova@trask.cz. Svou účast potvrďte nejpozději do 20. května 2016.

Datum vytvoření: 16/05/2016
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá? Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Služby přebírají otěže ekonomiky Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek