Generace Y převrátí prodej finančních produktů naruby aneb vratké vize finančních akademiků?
V poslední době na nejrůznějších konferencích slýcháme, že nástup tzv. generace Y (narození zhruba v letech 1980-2000, tzn. dnešní mladá generace a teenageři) úplně převálcuje dosavadní distribuční kanály i ve finančnictví a že již brzy se bude dominantní část prodejů i v segmentu mass retailu odehrávat elektronicky – online.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 26/05/2015
komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá?
Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám
Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
Služby přebírají otěže ekonomiky
Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas