Finanční vzdělávání zlepšuje platební morálku dlužníků
Prověřování bonity, důvěryhodnosti a platební morálky klientů je pro banky a finanční instituce samozřejmostí a pro tyto účely vyvinuly vlastní postupy a procesy s využitím moderních technologií. Do vyhodnocování předpokladů budoucího chování klientů vstupují nejen údaje, které klient bance sdělí, ale i externí údaje, které lze o potenciálním dlužníkovi zpracovat. K tradičním zdrojům patří veřejně dostupné informace, informace z registrů klientských informací a v poslední době se přidávají i informace, které vytvářejí obraz o klientovi z jeho chování na internetu.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 15/09/2015
komentáře
ČNB snižuje sazby na 5,25 %, ale jejich trajektorii reviduje prudce vzhůru
Posun trajektorie sazeb směrem vzhůru jsme sice předpokládali, a to hned z někol...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun
V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Geopolitika opět v centru pozornosti
Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB