Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna se v nové kampani zaměří na komunitu hráčů počítačových online her
Podle průzkumu agentury NMS a České spořitelny se tzv. gamingu v ČR pravidelně věnuje 37 % obyvatel, tedy 2,5 milionu lidí, kteří v průběhu hraní online her provádějí množství finančních transakcí. Proto se Spořitelna rozhodla vstoupit na globálně nejpopulárnější herní sociální síť Twitch a ve své komunikační kampani oslovit právě komunitu českých hráčů online her a inspirovat je prostřednictvím rad, tipů a informací, souvisejících s tématem financí a finančního zdraví v oblasti online počítačových her.
ceska sporitelna

„V herním průmyslu dochází k obrovskému množství finančních transakcí. Ať jde o výdaje na pořízení počítače, herní konzole, příslušenství, her, ale i výdaje v průběhu hraní her samotných. Ne všichni hráči přitom vědí, jak s penězi zodpovědně nakládat. Proto jim chceme pomáhat prostřednictvím rad, tipů či návodů, na jejichž základě budou hráči úspěšnější nejen v hraní ve virtuálním prostředí, ale i v reálném světě. Máme potvrzené řadou výzkumů a studií, mimo jiné od respektovaného National Institute of Health, že gaming rozvíjí mnoho užitečných životních kompetencí, jako jsou znalost jazyků, schopnost rozhodování, týmovost, trpělivost, postřeh, kreativita nebo strategické myšlení,” říká Monika Hovorková, která ve Spořitelně odpovídá za značku a komunikaci.

Komunikační kampaň pro Česku spořitelnu vytvořila agentura VMLY&R a do její tvorby zapojila i zástupce z oblasti gamingu, ať šlo o různé esport týmy, herní studia či přímo samotné hráče. Kampaň poběží zejména na online platformách (YouTube, TikTok, Instagram), českých herních webech a také na nejpopulárnější streamovací platformě Twitch. Komunikační kampaň bude cílit zejména na skupinu gamerů ve věku 18-35 let.

„S naším ambasadorem Petrem Jirákem, známým pod přezdívkou Xnapy, budeme vytvářet pravidelný gamingový seriál na Twitchi, kde otevřeme nová gamingová témata, týkající se financí a finančního zdraví, podpory sebevědomí a kyberbezpečnosti, na něž se chceme dlouhodobě zaměřovat,” doplňuje Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starost a dodává: „Level up your life je nové motto, které spojuje Spořitelnu a gaming. Název Level up your life je z gamingového prostředí a znamená dostaň se na další úroveň v životě, posuň se o kus dál, a to je přesně to, co chceme ve spojení Spořitelny a gamingu dělat.” 

Spořitelna téma gamingu rovněž podpoří limitovanou edicí Virtuálních George karet a speciálními nabídkami ve slevovém programu Moneyback. Od 7. srpna si mohou uživatelé v bankovnictví George vytvořit Virtuální George karty, a to hned ve třech limitovaných motivech. Do budoucna se Spořitelna chystá virtuální karty s tématem gamingu rozšiřovat. První, s obrázkem draka, se jmenuje Fiery revenge a původně její design navrhla umělá inteligence, následně ji překreslil grafik do finální podoby. Další dvě se jmenují Leviathan a Blazing wolf.  

Datum vytvoření: 08/08/2023

linkedin

Komentáře komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá? Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Služby přebírají otěže ekonomiky Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek