Na dobrém věrnostním programu benefituje banka, partneři, klienti i charita

Získat více klientů, dosáhnout vyšších tržeb anebo snaha vylepšit rodinný rozpočet. To jsou základní motivace jednotlivých aktérů, se kterými se pracuje při vytváření věrnostního programu.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte ZDE.

-- Redakce
Datum vytvoření: Čtvrtek, 27. Listopad 2014

Ropa v ofenzivě. Na jak dlouho?

Zatímco minulý rok končila ropa ve volném pádu, od počátku roku 2019 si připsala již slušných 30...

Dominik Rusinko
Analytik ČSOB

ČNB kvůli brexitu a slabému Německu nedostane šanci zvýšit sazby

Tento týden nás čekají zasedání centrálních bank v Chile, Nigérii, Keni, Egyptě, Jižní Africe,...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Koruna ve znamení Fedu a brexitu… ČNB ji v nejbližší době nepomůže

Trochu ve stínu brexitu zůstává dnešní zasedání amerického Fedu a čtvrteční návštěva čínského...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance