Srovnávače jakožto další prodejní kanál ve finančním světě

To, že v dnešní době roste zájem ze strany klientů o nákup zboží prostřednictvím internetu, je obecně známý fakt. Touto cestou mohou lidé v klidu porovnávat mezi jednotlivými výrobky a na základě uváženého rozhodnutí vybrat ten, který je pro ně nejvýhodnější. Stejně jako se spotřebním zbožím je tomu i ve finančním světě, kde lidé dnes už také chtějí mezi jednotlivými produkty porovnávat.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte ZDE.

Datum vytvoření: Pondělí, 20. Červenec 2015

7 dní s korunou: Sazby ČNB v únoru dále porostou

Je zde týdeník „7 dní s korunou“.

František Táborský
Analytik Raiffeisenbank

Čína roste nejpomaleji od roku 1990… co na to evropská data a ECB?

Čína zaznamenala nejpomalejší růst od roku 1990. Ve čtvrtém kvartále uplynulého roku rostla...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Stagnující prodeje aut v Evropě

Na první pohled to vypadá, že je česká ekonomika vůči aktuálnímu zpomalení nebo dokonce recesi...

Petr Dufek
Makroekonom
ČSOB