Generace Y převrátí prodej finančních produktů naruby aneb vratké vize finančních akademiků?

V poslední době na nejrůznějších konferencích slýcháme, že nástup tzv. generace Y (narození zhruba v letech 1980-2000, tzn. dnešní mladá generace a teenageři) úplně převálcuje dosavadní distribuční kanály i ve finančnictví a že již brzy se bude dominantní část prodejů i v segmentu mass retailu odehrávat elektronicky – online.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte ZDE.

Jiří Šindelář
Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství
Datum vytvoření: Úterý, 26. Květen 2015

Proč je Fed důležitý i pro českou korunu?

Červnové zasedání Fedu bude klíčovým momentem tohoto týdne. Trhy v posledních týdnech výrazně...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Jsou české inflační tlaky za vrcholem?

Květen přinesl další pokles nezaměstnanosti a nárůst inflace. Na první pohled tak domácí...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Napětí na českém trhu práce nepolevuje

Sérii příznivých zpráv přicházejících z české ekonomiky včera doplnily nejnovější údaje z trhu...

Petr Dufek
Makroekonom
ČSOB