Generace Y převrátí prodej finančních produktů naruby aneb vratké vize finančních akademiků?

V poslední době na nejrůznějších konferencích slýcháme, že nástup tzv. generace Y (narození zhruba v letech 1980-2000, tzn. dnešní mladá generace a teenageři) úplně převálcuje dosavadní distribuční kanály i ve finančnictví a že již brzy se bude dominantní část prodejů i v segmentu mass retailu odehrávat elektronicky – online.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte ZDE.

Jiří Šindelář
Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství
Datum vytvoření: Úterý, 26. Květen 2015

Obchodní válka 3.0. – co čekat v tomto týdnu?

Obchodní válka mezi Čínou a USA je v plném proudu. Na konci uplynulého týdne nejprve Čína...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Inflace dodává ECB argument k akci

V ECB v tento čas nejspíše vrcholí práce na přípravě podzimního překvapení, jehož cílem má být...

Petr Dufek
Makroekonom
ČSOB

ECB chce trhy v září překvapit, spadnou španělské výnosy pod nulu?

Recese je výraz skloňovaný doslova na každém kroku. Po slabých číslech z Německa a z Číny zažily...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance