Budoucnost bankovnictví aneb co klienti skutečně chtějí

Vystihnout a zároveň i dostatečně uspokojit potřeby svých klientů patří mezi největší výzvy moderního bankovnictví. Pryč už jsou doby, kdy na bankovním trhu bylo pár hlavních hráčů a klienti byli vůči svým bankám loajální stůj co stůj – v některých případech byli dokonce i hrdi na to, že mohou být klienty právě konkrétní banky.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte ZDE.

Datum vytvoření: Úterý, 20. Říjen 2015

Zhoršení vnímání ekonomického vývoje ČR

Spotřebitelská důvěra v ČR v únoru ustoupila ze své rekordní hodnoty o 0,3 b. na 9,5 b....

Milan Frydrych
Analytik Raiffeisenbank

Jak moc se má koruna bát tržních výprodejů?

České koruně se obrat nálady na globálních trzích vůbec nelíbí a oslabila v závěru týdne k 25,40...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Další utahování měnových podmínek doma i v zahraničí

Ve čtvrtek minulého týdne ČNB podle očekávání zvedla opět úrokové sazby a zveřejnila novou...

František Táborský
Analytik Raiffeisenbank