Budoucnost bankovnictví aneb co klienti skutečně chtějí

Vystihnout a zároveň i dostatečně uspokojit potřeby svých klientů patří mezi největší výzvy moderního bankovnictví. Pryč už jsou doby, kdy na bankovním trhu bylo pár hlavních hráčů a klienti byli vůči svým bankám loajální stůj co stůj – v některých případech byli dokonce i hrdi na to, že mohou být klienty právě konkrétní banky.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte ZDE.

Datum vytvoření: Úterý, 20. Říjen 2015

Nová regulace zkresluje čísla z automobilového trhu

Automobilový průmysl je největším tuzemským průmyslovým oborem vytvářejícím přímo přes šest...

Petr Dufek
Makroekonom
ČSOB

Rozvíjející se trhy znovu klepou na “medvědí bránu”

Rozvíjející se trhy se znovu vracejí do medvědího teritoria. S blížícím se výročím pádu Lehman...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Čeká nás další růst sazeb ČNB?

Máme před sebou týden, ve kterém mistrovství světa ve fotbale zvolna vstoupí do vyřazovací fáze...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance