Srovnávače jakožto další prodejní kanál ve finančním světě

To, že v dnešní době roste zájem ze strany klientů o nákup zboží prostřednictvím internetu, je obecně známý fakt. Touto cestou mohou lidé v klidu porovnávat mezi jednotlivými výrobky a na základě uváženého rozhodnutí vybrat ten, který je pro ně nejvýhodnější. Stejně jako se spotřebním zbožím je tomu i ve finančním světě, kde lidé dnes už také chtějí mezi jednotlivými produkty porovnávat.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte ZDE.

Datum vytvoření: Pondělí, 20. Červenec 2015

Čeká nás další růst sazeb ČNB?

Máme před sebou týden, ve kterém mistrovství světa ve fotbale zvolna vstoupí do vyřazovací fáze...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Konec řecké ságy - blíží se odpuštění dluhu ?

Jsme na konci řecké ságy? S blížícím se koncem posledního záchranného programu jsou zdá se...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Zhoršení vnímání ekonomického vývoje ČR

Spotřebitelská důvěra v ČR v únoru ustoupila ze své rekordní hodnoty o 0,3 b. na 9,5 b....

Milan Frydrych
Analytik Raiffeisenbank