Srovnávače jakožto další prodejní kanál ve finančním světě

To, že v dnešní době roste zájem ze strany klientů o nákup zboží prostřednictvím internetu, je obecně známý fakt. Touto cestou mohou lidé v klidu porovnávat mezi jednotlivými výrobky a na základě uváženého rozhodnutí vybrat ten, který je pro ně nejvýhodnější. Stejně jako se spotřebním zbožím je tomu i ve finančním světě, kde lidé dnes už také chtějí mezi jednotlivými produkty porovnávat.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte ZDE.

Datum vytvoření: Pondělí, 20. Červenec 2015

Zhoršení vnímání ekonomického vývoje ČR

Spotřebitelská důvěra v ČR v únoru ustoupila ze své rekordní hodnoty o 0,3 b. na 9,5 b....

Milan Frydrych
Analytik Raiffeisenbank

Jak moc se má koruna bát tržních výprodejů?

České koruně se obrat nálady na globálních trzích vůbec nelíbí a oslabila v závěru týdne k 25,40...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Další utahování měnových podmínek doma i v zahraničí

Ve čtvrtek minulého týdne ČNB podle očekávání zvedla opět úrokové sazby a zveřejnila novou...

František Táborský
Analytik Raiffeisenbank