Spotřebitelé chtějí ještě víc digitálních služeb aneb v čem jsou si podobné Švédsko a Keňa?

Spotřebitelé chtějí ještě víc digitálních služeb aneb v čem jsou si podobné Švédsko a Keňa?

Společnost Mastercard letos v létě zkoumala úroveň digitalizace a přístupy spotřebitelů k inovacím a digitálním technologiím při placení ve 23 zemích čtyř různých částí světa včetně České republiky. Závěry z této Mastercard Impact of Innovation Study (blíže Box) přinášejí řadu obecných stanovisek, ale současně i jedinečný pohled na rozdíly ve vnímání postupující digitalizace a očekávání dalšího vývoje. Mimo jiné jsme se tím třeba dozvěděli, v čem jsou si podobné i tak vzdálené země, jako jsou chladné Švédsko a rozpálená Keňa.

Převládající optimismus

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte ZDE.

-- Redakce
Datum vytvoření: Čtvrtek, 1. Prosinec 2016

ČR opět první

Ceny českých nemovitostí i nadále rostou nejrychleji v celé EU, i když jejich tempo – zdá se –...

Petr Dufek
Makroekonom
ČSOB

Začne ECB brzy přelaďovat na jestřábí notu?

Jestřábi začínají být více slyšet. Zápis z posledního zasedání ukazuje, že by ECB mohla již na...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

ČNB končí rok 2017 se ztrátou 245 mld. Kč

ČNB dnes zveřejnila dekádní bilanci ke konci roku 2017. Z ní předběžně plyne, že díky silnějšímu...

Jakub Seidler
hlavní ekonom pro ČR - ING Bank N.V.