Spotřebitelé chtějí ještě víc digitálních služeb aneb v čem jsou si podobné Švédsko a Keňa?

Spotřebitelé chtějí ještě víc digitálních služeb aneb v čem jsou si podobné Švédsko a Keňa?

Společnost Mastercard letos v létě zkoumala úroveň digitalizace a přístupy spotřebitelů k inovacím a digitálním technologiím při placení ve 23 zemích čtyř různých částí světa včetně České republiky. Závěry z této Mastercard Impact of Innovation Study (blíže Box) přinášejí řadu obecných stanovisek, ale současně i jedinečný pohled na rozdíly ve vnímání postupující digitalizace a očekávání dalšího vývoje. Mimo jiné jsme se tím třeba dozvěděli, v čem jsou si podobné i tak vzdálené země, jako jsou chladné Švédsko a rozpálená Keňa.

Převládající optimismus

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte ZDE.

-- Redakce
Datum vytvoření: Čtvrtek, 1. Prosinec 2016

Čeká nás další růst sazeb ČNB?

Máme před sebou týden, ve kterém mistrovství světa ve fotbale zvolna vstoupí do vyřazovací fáze...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Konec řecké ságy - blíží se odpuštění dluhu ?

Jsme na konci řecké ságy? S blížícím se koncem posledního záchranného programu jsou zdá se...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Zhoršení vnímání ekonomického vývoje ČR

Spotřebitelská důvěra v ČR v únoru ustoupila ze své rekordní hodnoty o 0,3 b. na 9,5 b....

Milan Frydrych
Analytik Raiffeisenbank