Spotřebitelé chtějí ještě víc digitálních služeb aneb v čem jsou si podobné Švédsko a Keňa?

Spotřebitelé chtějí ještě víc digitálních služeb aneb v čem jsou si podobné Švédsko a Keňa?

Společnost Mastercard letos v létě zkoumala úroveň digitalizace a přístupy spotřebitelů k inovacím a digitálním technologiím při placení ve 23 zemích čtyř různých částí světa včetně České republiky. Závěry z této Mastercard Impact of Innovation Study (blíže Box) přinášejí řadu obecných stanovisek, ale současně i jedinečný pohled na rozdíly ve vnímání postupující digitalizace a očekávání dalšího vývoje. Mimo jiné jsme se tím třeba dozvěděli, v čem jsou si podobné i tak vzdálené země, jako jsou chladné Švédsko a rozpálená Keňa.

Převládající optimismus

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte ZDE.

-- Redakce
Datum vytvoření: Čtvrtek, 1. Prosinec 2016

Zhoršení vnímání ekonomického vývoje ČR

Spotřebitelská důvěra v ČR v únoru ustoupila ze své rekordní hodnoty o 0,3 b. na 9,5 b....

Milan Frydrych
Analytik Raiffeisenbank

Jak moc se má koruna bát tržních výprodejů?

České koruně se obrat nálady na globálních trzích vůbec nelíbí a oslabila v závěru týdne k 25,40...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

Další utahování měnových podmínek doma i v zahraničí

Ve čtvrtek minulého týdne ČNB podle očekávání zvedla opět úrokové sazby a zveřejnila novou...

František Táborský
Analytik Raiffeisenbank