Spotřebitelé chtějí ještě víc digitálních služeb aneb v čem jsou si podobné Švédsko a Keňa?

Spotřebitelé chtějí ještě víc digitálních služeb aneb v čem jsou si podobné Švédsko a Keňa?

Společnost Mastercard letos v létě zkoumala úroveň digitalizace a přístupy spotřebitelů k inovacím a digitálním technologiím při placení ve 23 zemích čtyř různých částí světa včetně České republiky. Závěry z této Mastercard Impact of Innovation Study (blíže Box) přinášejí řadu obecných stanovisek, ale současně i jedinečný pohled na rozdíly ve vnímání postupující digitalizace a očekávání dalšího vývoje. Mimo jiné jsme se tím třeba dozvěděli, v čem jsou si podobné i tak vzdálené země, jako jsou chladné Švédsko a rozpálená Keňa.

Převládající optimismus

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte ZDE.

-- Redakce
Datum vytvoření: Čtvrtek, 1. Prosinec 2016

7 dní s korunou: Koruna v zajetí Itálie

Je zde týdeník „7 dní s korunou“.

František Táborský
Analytik Raiffeisenbank

Čína hlásí nejhorší HDP od krize

Čína zaznamenala nejpomalejší růst za posledních deset let (6,5 %). To není dobré znamení pro...

Jan Bureš
Hlavní ekonom Patria Finance

7 dní s korunou: Politické finále dále ohrožuje korunu

Je zde týdeník „7 dní s korunou“.

František Táborský
Analytik Raiffeisenbank